Retourneren doe je zo!

Als consument heb je 14 dagen het recht om je producten kosteloos zonder opgaaf van reden naar ons terug te sturen.

Deze 14 dagen gaan in vanaf het moment van ontvangst. De ontvangstbevestiging van je track and trace is hierin leidend.

Vanaf het moment dat je bij ons aan hebt gegeven dat je het product wilt retourneren heb je 14 dagen de tijd op het product naar ons retour te sturen.

Ons retour adres is: Oostwaarts 131, 2711BA Zoetermeer.

Verzend dit met track and trace zodat je zelf ook kan controleren of het goed bij ons aangekomen is en stuur ons dit track and trace nummer.

Bij ontvangst van je retour gezonden pakket krijg je de aankoopkosten vergoed.

Veel gestelde vragen

Ik heb de bezorger gemist

Meestal wordt de eerst volgende bezorg dag nog een poging gedaan. Met je track and trace kun je savond's na 11 uur de pakket de volgende dag laten bezorgen bij een PostNL locatie in de buurt

Mijn bestelde product bevalt mij niet

Binnen 14 dagen kunt u uw product kosteloos retourneren. Gebruik hiervoor het bijgevoegde retour formulier of download deze hier 

Photo by Markus Clemens

Beschadigd Pakket

Laat de bezorger direct een aantekening maken en neem contact met ons op. 

Pakket wel op ontvangen maar niet bezorgd

Neem contact op met PostNL zij kunnen je meer duidelijkheid geven over je bezorging. Kom je er niet uit neem dan contact met ons op.

Ik voel me niet geholpen

Wij streven er naar om je zso goed mogelijk te helpen. Maar kom je er met ons niet uit dan kun je hiervoor terecht bij de Europese Geschillen Commissie voor online handel

Link