Hoe gaan wij om met klachten

Als je een klacht hebt over de bezorging of staat van je bestelde product. 

Kijk even tussen de veel gestelde vragen of neem anders zo snel mogelijk (binnen 14 dagen na ontvangst) contact met ons op. 

Wij behandelen de klachten zoals opgenomen in onze algemene voorwaarden met ons streven om je zo goed mogelijk te helpen.

Het je ideeën om onze dienst verlening te verbeteren neem dan uiteraard ook contact met ons op!


Veel gestelde vragen

Ik heb de bezorger gemist

Meestal wordt de eerst volgende bezorg dag nog een poging gedaan. Met je track and trace kun je savond's na 11 uur de pakket de volgende dag laten bij een PostNL locatie in de buurt

Mijn bestelde product bevalt mij niet

Binnen 14 dagen kunt u uw product kosteloos retourneren. Gebruik hiervoor het bijgevoegde retour formulier of download deze hier 

Photo by Markus Clemens

Beschadigd Pakket

Laat de bezorger direct een aantekening maken en neem contact met ons op. 

Pakket wel op ontvangen maar niet bezorgd

Neem contact op met PostNL zij kunnen je meer duidelijkheid geven over je bezorging. Kom je er niet uit neem dan contact met ons op.

Ik voel me niet geholpen

Wij streven er naar om je zso goed mogelijk te helpen. Maar kom je er met ons niet uit dan kun je hiervoor terecht bij de Europese Geschillen Commissie voor online handel

Link